miercuri, 18 mai 2011

"unu" mic

imi e somn dar ma "mananca" sa scriu ceva aici. Nu am scris de mult timp din multe motive. Probabil am prea multe de spus dar nu o sa va plictisesc in seara asta cu lucruri normale din viata oricui. Vroiam sa spun ca atunci cand iti doresti ceva foarte mult vei obtine. Maybe i'm lucky. Dar eu cred ca in viata totul sta in puterea noastra. Si fiecare esec este un nou inceput. De aceea cand primesc un sut in fund fac doi pasi inainte. Totul e cum privesti problema. Daca ajungi sa te deprimi ca nu ti-a mers relatia, jobul sau orice altceva nu realizezi decat sa devii frustrat. Priveste spre noul inceput nu spre ce a fost. Lasa frustrarile deoparte pentru ca noul inceput poate fi mai bun. Si daca nu este vine un alt inceput dupa el si asa mai departe. Intr-o zi vei obtine ceea ce iti doresti. Risca! Viata e facuta sa fie traita. Orice greseala ai face este doar a ta si nu a celorlalti. Invata din ele si incearca sa fii mai bun. Sunt sigur ca voi fi contestat. Eu NU sunt un filozof deprimat, sau conducator de secta, sau psihologul site-ului. Sunt cam euforic dar decat sa ne plangem ca totul e naspa, putem sa gandim ce sa facem sa ne fie bine. Deci... "Sa traim bine!" ca tot e an electoral si cel ce ne spunea asta acum 5 ani e iarasi in fata noastra. Dar sa nu asteptam de la altii sa ne faca viata frumoasa. Doar noi o putem schimba. Noapte buna copii!

25 martie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu