miercuri, 18 mai 2011

pe relaxare

un nou blog -> un nou inceput. Am spus ca nu mai scriu decat cand imi revine inspiratia. In seara asta am simtit ca a venit. Probabil si weekendul relaxant la mare e de vina. Probabil ca va fi si ultimul weekend la mare cu masina. Va mai fi doar daca va fi un weekend prelungit deoarece este o adevarata aventura traficul de weekend inspre mare si inapoi. Dar efectul a fost bun. Forte noi pentru a intampina stresul cotidian. Bucurestiul m-a asteptat cu vesti ciudate si cu invataturi noi. E placut cand ai de invatat ceva noi si cand cineva te ajuta sa inveti cate ceva despre viata si despre tine. Cica e bine sa iti amintesti lucrurile care ti-au facut placere. Cum mi-a facut mie placere acest weekend cu colegii si prieteni foarte buni. Ma scuzati ca insist pe el dar il doream de ceva timp. Soare frumos, plaja ok, apa murdara dar calda, cazare buna la pret convenabil, liniste si zgomot. La un calcul final iese pe plus. Mi se pare totusi ciudat ca prietenii cu care iti petreci toata iarna sa fie prea ocupati vara. Nu ca as duce dorul cuiva (poate 1, 2 persoane) dar mi s-a parut interesant cum strange frigul oamenii si cum ii imprestie caldura. O amica spunea ca " cel mai scurt drum este drumul catre un prieten". Probabil era o perioada friguroasa :). La fel e si in viata zic eu: daca treci printr-o perioada "friguroasa" prietenii te incalzesc; daca perioada e calduta atunci ai nevoie de "spatiu". Of am inceput sa scriu bloguri cu morala. Imi fac des autocritica. Probabil ca vorbesc si despre mine aici. Cum spuneam nimeni nu e perfect sau de neinlocuit decat pentru cei apropiati. Astazi am aflat un lucru important. Trebuie sa fiu mai hotarat. Nu mi s-a spus cu rautate ci ca un sfat prietenesc pentru care multumesc. In general sunt hotarat. Dar am si unele lipsuri in domeniu in momentele din viata privata in general. A sunat ca un wake-up call care mi-a ridicat moralul. Intr-o zi sper sa ajung sa ii multumesc. De ce am scris despre asta aici? Pentru ca sunt multi cei ca mine ca pierd lucruri pe care poate si le-au dorit din cauza ca nu au fost destul de hotarati. Poate ca blogul meu ii va ajuta. Imi e dor de o intrebare retorica. Nu imi vine nici una in minte. Cred ca nu eram atat de inspirat pe cat am sperat. Dar am luat totusi hotararea sa scriu deci am devenit mai hotarat :). Iar am scris un blog prea lung. E de apreciat cel care se va chinui sa il citeasca. De fapt parca spuneam ca e psihologul virtual. Cu toate ca sper ca nu va ramane necitit si va ajuta si pe altcineva sa fie mai hotarat.O saptamana minunata va doresc si seara frumoasa.

30 iunie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu