miercuri, 18 mai 2011

mda... mai vechi

Au trecut ani de la ultimul blog. Am o stare de kkt ,deci mi se pare normal sa mai scriu ceva. Acum cateva zile am redescoperit "blogul"meu. L-am citit cu placere ca si cum ar fi fost prima oara. Mi se pare ca eram mai destept atunci :)). Cateva fraze din acele bloguri ma definesc. Nu o sa va spun care sunt acelea. Alegeti-le pe cele care le vreti voi. Cum spuneam am o stare naspa in seara asta. Ar fi trebuit sa fie seara perfecta. Din pacate m-a mancat undeva sa pun intrebarile nepotrivite si sa primesc raspunsuri dureroase. Chestia e ca nu m-am suparat ci pur si simplu mi-a fost ranit orgoliul. Barbatii sunt foarte orgoliosi. Altfel nu ne-am mai da cap in cap pentru orice. Avem competitia in sange. Orice aluzie ca altul e mai destept ca noi ne innebuneste.. cu toate ca poate cateodata ala chiar e mai destept. Cat de usor suntem de manipulat. Un cuvant aruncat in momentul potrivit si s-a starnit furtuna sau razboiul. Suntem niste copii ce nu ne maturizam niciodata. Poate atunci cand nu ne mai merge jucaria devenim intelepti. Probabil de aia toti inteleptii sunt batrani. Cred ca acum as avea nevoie de sacul ala de box ... sau de o partida de sex salbatic. Mi-a trecut inspiratia deci ma duc la somn. Noapte buna prieteni. (noapte buna psihiatrule virtual)

noiembrie 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu