miercuri, 18 mai 2011

primul blog ever

Toata lumea are blog. Eu nu am. La literatura am fost mediocru deci nu prea ma pricep la cuvinte. As putea sa scriu de matematica. Acolo eram bun. Dar cred ca am uitat-o deja. Poate devin bloger. Intru in rand cu lumea. Dar ce sunt in armata sa stam toti incolonati? Totusi acesta e primul meu blog. Am impresia ca si ultimul. Asa ca e de apreciat. Va fi un unicat. Toata lumea cauta unicate. Dupa ce il au nu le mai place. O bucata de fier, o bucata de panza, o scoica toate unice pana ajung in posesia ta. La fel e si cu femeile. Citeam comentarii pe acest site. Toata lumea e disperata dupa toata lumea. Dar o data ce au rezolvat cu primarele nu mai vad ce vedeau la inceput. Nu vreau sa vorbesc despre femei. Prea complicat. Parca spuneam ceva de matematica. Azi mi-am amintit teorema lui Pitagora. Cel mai bun adaos la aceasta teorema a fost cel prin care s-a descoperit ca daca laturile de la unghiul drept sunt consecutive atunci baza are +1 fata de latura mai mare. Complicata matematica asta. Mi s-au descarcat acumulatorii la tastatura in timp ce scriam blogul asta. O fi un semn. Ce mult am aberat. As putea sa fac un comentariu la limba si literatura romana usor. Daca m-ar vedea profa acum. Mi-ar da si mie macar un 8. Ar trebui sa il inchei. La bloguri e tot cu introducere, cuprins si incheiere? Daca pun intrebari imi raspunde cineva? Sau e un fel de psihiatru electronic. Tu scrii toate stresurile si te simti mai bine ca le-ai spus unuia care te aude (citeste). Dar aici citesc toti. Deci nu e bine sa pari nebun. De fapt nebunia e o stare de spirit in ziua de azi. Daca nu esti nebun esti ciudat. Revenim la in rand cu lumea. Oare e tarziu la varsta mea sa devin EMO? :). Cred ca da. Oricum nu pot sa imi fac freza de aia smechera ca am parul ca sarma in cap. Nici placa lui Luciu nu il indreapta. Deci nu ma fac EMO. Raman eu. Ce greu e sa ramai tu. Sa nu te lasi influentat de altii. Ma distreaza site-urile cu tot felul de pitzi si alte asemeni. De fapt ele nu sunt decat rezultatele influentei. Imi e si mila de unele dintre ele ajunse acolo. Poate nu sunt fete rele. Din pacate ridicam prostia la nivel de arta. Nu e doar vina lor. Acum caut scuze pentru altii. Am suflet bun. De la mama :). Daca mai scriu mult ajung la nivel de nuvela si o public. Va fi mandra profa pana la urma. Nu degeaba asteptam media la romana in ultima zi de scoala tot liceul. Poate intr-o zi am sa mai scriu un blog. Nu e chiar asa de rau. Cum spuneam... un fel de psihiatru la care debitezi toate filozofiile tale infantile. Oricum nu cred ca se va chinui cineva sa citeasca tot textul asta fara paragrafe. Si sigur am facut greseli gramaticale ca nu am chef sa il recitesc. Dar ma iertati voi. E primul blog. Sa fiti sanatosi si iubiti. Si cum spunea marele maestru in tehnica manipularii: SA TRAITI BINE!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu