miercuri, 18 mai 2011

mai vechi

am luat bataie de la olandezi. Nici o urma de regret. Nu am ras de mult asa la un meci.Parca au jucat bambilici. Am castigat licitatia. Deci 1-0 pentru mine. Nu sunt un mare fotbal fan dar ma mai uit la meciurile Romaniei. Din pacate am jucat jocul "cum sa te ineci la mal" - by Banel. In timpul licitatiei am analizat concurenta. De la o stare de liniste aparenta la o explozie de furie. Bine ca sunt ei furiosi si nu eu. Nu mi-am luat sac de box si nici nu am facut sex salbatic. Nici nu ma grabesc. Astept sa treaca cele 3 saptamani pana imi primesc carnetul inapoi. Am strans puncte ca poate imi dadeau un cadou. Ei mi-au luat carnetul. Nici o problema maimuta coboara din bloc si mai face miscare pana ici colo. In rest numai de bine. Somn usor. :)

later update:

"Sexul bun este ca o partidă bună de bridge. Dacă n-ai un partener bun, atunci e musai să ai o mână bună."
"Femeile care au "un trecut" sunt interesante pentru un bărbat, pentru că bărbaţii speră că istoria se repetă."
"Dă-i unui bărbat mână liberă şi te vei trezi cu ea prin toate locurile."

Cateva citate cu substrat.
18 iunie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu