miercuri, 18 mai 2011

"terapie de a gandi non sens"

Azi nu am nimic in cap. Toti scriu bloguri pentru ca li s-a intamplat ceva mai mult sau mai putin ciudat si ei analizeaza acel lucru. Tot timpul trebuie sa ramana ceva. Eu scriu bloguri non sens. Adica mintea se elibereaza si degetele scriu. Cum e sa scrii fara creier? Cred ca degetele mele au ceva in cap. Au amprente cu siguranta. Acestea sunt unice (revenim la unic). Ieri cineva mi-a spus ca sunt furios. Mi-a recomandat sex salbatec sau o partida de box. Ma mai gandesc pe care o aleg. Azi mi-am dovedit furia prin munca. Am muncit ca prostul pana la 9. Macar sa castig licitatia. De asemenea azi m-a deranjat prima oara cuvantul ciolanie. Ciolania era ceva facut pe genunchi. Din pacate a devenit ceva urat cu miscari de culise. Nu imi place sa dezamagesc oamenii. Sunt un om de incredere. Dar din pacate nu ma pot lupta cu morile de vant.Asa e in vanzari mi se spune :). Orice as face ma intorc la infamele vanzari. Jobul meu e sa dezvolt o afacere noua in cadrul unei companii. Ok o parte a acestui job include si vanzarile. Dar eu nu fac vanzari si ciolanii. In fine.... sa nu trezim furia :). Noroc cu prietenii. Sunt mai buni decat psihologii. Ne descarcam pe ei. Ne spunem toate pasurile si ei asculta cuminti in calitate de prieteni. Of, am dat de gard si blogul asta. Nu are nici cap nici coada. Asa mi se intampla daca il scriu in timp ce muncesc la un kk de pliant cu specificatii tehnice. Daca oamenii de marketing o dau in bara trebuie sa faci singur ce trebuie. Cum spune sefu cum dracu pictezi tu daca nu ai simt estetic. Ii dau dreptate dar nu e jobul meu sa fac pliante. Fiecare face ce stie mai bine. Si pictura nu are treaba cu pliantele. Nici mie nu imi plac cum au iesit dar aia sunt expertii. Se pare ca merge treaba cu psihologul virtual. Noapte buna copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu