miercuri, 18 mai 2011

altul vechi

Nu am sa discut in acest blog de sfarsitul lumii sau alte chestii pentru ca nu ma intereseaza. De fapt nu am sa discut despre nimic. Am sa fac un monolog fara cap si coada. A trecut mult timp de la ultimul meu blog si ma mir ca il scriu si pe asta. Dar asa sunt eu... ma uimesc si pe mine (asta face parte din propaganda pro me :)). De cand nu am mai scris nu s-a intamplat nimic notabil si probabil de aia nu am simtit nevoia sa scriu. Fraze fara cap si coada aruncate aiurea aici. Nu stiu daca pot sa imi golesc creierasul de toate ideile, gandurile si minunile de care e plin, ca sa ma detasez, si sa scriu un blog fara subiect. Ideea e ca a trecut vara. Si eu ma bucur :). Imi e dor de cluburile cu muzica de moshi care se inchid peste vara din cauza ca sunt in niste subsoluri fierbinti. Imi e dor de prietenii mei care ies din amortirea concediilor si caldura excesiva a verii si se trezesc la viata ca ursii din hibernare. Imi e dor de frig. Imi e dor de tot ce iti ofera frumos iarna (inclusiv un pahar de ceva tare ca sa te mai incalzesti :)). Imi e dor de toate aceste lucruri si multe altele care sunt private si nu pot sa vi le spun. Vreau sa ma bucur de iarna. Cam entuziast blogul asta. Inchei ca m-a chemat sefu la o bere ca e sete. O zi minunata.

 10 septembrie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu