miercuri, 18 mai 2011

blog de seara

Buna seara prieteni! Buna seara tuturor!
Asa bine le zicea Iris intr-un timp. Revin la scrisul blogurilor. Unul mic inainte de concediu. Viata mea incepe sa se schimbe. In bine daca asta era intrebarea. Se pare ca incep sa urc din nou spre varful sinusoidalei. Sper sa fie o urcare lunga pentru ca nu imi place sa cobor. E ciudat cum lucrurile marunte te pot face fericit. Ce e si mai ciudat e ca nu simt nevoie sa plec in concediu. Nu acum cand parca energiile s-au adunat in mine pentru a ma impinge inainte. Dar totusi marea ma cheama pe melodii de vama veche (vara asta). Uf ce blog semi-melancolic si plictisitor. Ma gandeam sa donez si eu ceva celor din judetele afectate. Ca doar acolo m-am nascut si puteam fi si eu printre ei. Daca stie cineva unde se da pentru ei sa imi bage si mie un comentariu. Un lucrul bun e ca guvernul nostru a inceput sa se gandeasca ca a furat destul si sa inceapa planuri de reimpaduriri. Copil fiind paduri cutreieram, si acum cutreieri vile si blocuri. Ce face puterea banului. Ma gandesc daca as fi fost si eu in posibilitatea sa distrug pentru bani daca as fi facut-o. Probabil ca da. Atunci nu m-as fi gandit la consecinte asa cum o fac privind problema obiectiv. Cati dintre noi nu ar fi facut-o. Probabil putini ar recunoaste-o. Dar sa nu intram in problemele interne ale Romaniei pentru ca acesta e un blog de relaxare. Relaxare... nu stiu daca de relaxare. Mai degraba de "ganduri non-sens" asa cum spunea o cititoare la un moment dat. Poate ma da si pe mine o tura pe motor ca mai dureaza pana imi iau eu. Si gandurile vin navala. Dar e bine sa le mai pui si baraj sa mai ramana si pe alta data.... buna seara prieteni

30 iulie 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu