joi, 10 octombrie 2013

Vrajitoareata


http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/321/5109/4626366/1/vrajitoarea.jpg













Nu! Nu este o greseala in titlu. Zilele trecute am fost stupefiat. Pe emailul de servici am primit un spam cu vrajitoareata. De curios nu am rezistat sa nu il deschid. Surpriza! Cea mai puternica vrajitoare a magii albe care domina magia neagra imi era oferita pe tava! Ca sa citez (nu am pus numele sa nu fac reclama:)) ):
"Nu este vrajitoare sau ghicitoare.Ea nu are cunostinte despre vrajitorii sau ghicitori.

Practica magia alba, invingatoarea magiei negre,practica astrologia, exorcizarile printr-o cruce deosebit de valorasa ca putere magica,mostenita din mosi stramosi de la mama sa – o buna clarvazatoare la vremurile ei."
Impresionant! Nu are treaba cu vrajitoria sau ghicitul! Probabil se ocupa cu excrocatul nu exorcizatul :)).
Spre sfarsitul emailului dupa o lunga auto-lauda a distinsei vrajitoare imi este prezentata si ultima dovada suprema: EXEMPLUL!
"Un mare om de afaceri in doua luni de zile tot ce avusese pierduse dar prin lovirea unui dusman lucratura era diavoleasca.Ajuns la xxxxx in 10 zile a readus totul inapoi,invigand cu puterea lui Dumnezeu lucratura diavoliceasca. Multumit de xxxxx,a revenit la ea,recompensand-o."

A se retine! RECOMPENSAND-O! Deci chiar daca duce puterea Domnului o mica recompensa nu strica niciodata.

Si lovitura finala!

"Tot ce se aude si se scrie despre xxxx sunt reale si confirmate !"

In concluzie! Dragi cititori! Daca cititi sau scrieti orice despre doamna vrajitoare sa stiti ca este real! Deci daca ziceti ca este o escroaca este real deoarece asa afirma in finalul prezentarii glorioase! Crede tot ce se scrie despre ea si nu cerceta :)).

Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Dar am ras cu lacrimi.
Rog a lua in seama gramatica impecabila a acestei vrajitoare.
O ultima dilema inainte de a incheia: De ce se numeste emailul vrajitoareata daca doamna nu are treaba cu vrajeala?
Astept raspunsuri in sectiunea de comentarii.
Multumesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu